reklama

1/8/06

Práve som dopila z modrého hrnčeka kávu bez smetí . Len tak si lebedím pomedzi moju pracovitosť, pomedzi príťažlivo - veľmi pekne poskladané ponožky, utierky a obliečky na periny. Počujem, ako sa dvere otvárajú, potom sa zatvoria a po podlahe a schodoch capkajú nohy. Premýšľam o včerajšku. O jeho duševnej - vzťahovej - intímnej rozmanitosti. Večer sa po pršaní vyjasnilo, slnko sa odkrylo do celej svojej odchádzajúcej zmyselnosti a ísť na bicykli bolo osobité. Zrazu som nechápala, nerozumela, nevedela som, čo s tým - s trasúcim sa vedomím bez nepríjemného, tvárou v tvár realite, so striekajúcou bolestivosťou, vôbec som si neželala roztaviteľnosť bolesti, len zmiernenie, pretože ma neklamala a pôsobila vo vnútri, vnútorne bez akejkoľvek telnatosti. Hýrivý vrchol leta vo mne umieral, bavil sa, rieka a obilie splynulo, ploty dopĺňali pozemky, autá asfalt, niečo ma nútilo odpľuť si básničkou. Povedala som životu : život, ty zasran, si taký pekný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu
(zdroj: http://flickr.com/photos/allspaw/70153897/in/set-1509775/)

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu