reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

reklama

nezaradené

" berlín"

Anna Strachan

" berlín"

O tom, ako som sa cítila v Berlíne cez leto...(aj o iných západoeurópskych pobytoch)

  • 8. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 620x
  • 2
tieto slová, ktoré hovoria

Anna Strachan

tieto slová, ktoré hovoria

  • 8. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 752x
  • 1
moja chvíľková (celková) túžba

Anna Strachan

moja chvíľková (celková) túžba

o tohtoročnom Novom roku v aquaparku

  • 6. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 598x
  • 2
deň stvorený

Anna Strachan

deň stvorený

  • 6. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 519x
  • 0
Potrebujem Ťa, potrebujem Teba

Anna Strachan

Potrebujem Ťa, potrebujem Teba

  • 6. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 381x
  • 17
reklama
(bez teba som) Topánka bez chodidla

Anna Strachan

(bez teba som) Topánka bez chodidla

  • 6. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 823x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu