reklama

Little

Hovorila nieco o pikniku, tam hore, Sumensko plato, ze si vezmeme deky a opalovacie kremy a jedlo do kosikov, ze to bude taka mala mezdunarodna sresta, aj ti manzela pridu, aj mala Agatka s pestrou loptou. Ked som tam hore bola naposledy, vonalo grilovane maso, fukal vietor a ludia sa drzali za ruky. Potom sme zisli dole, v malom obchode, kde predavaju aj kavu na kila, sme si kupili zmrzlinu a ja som chcela, aby mi tiekla po brade a chcela som mu to ukazat a chcela som mu to povedat, to vsetko, o tom, co sa stalo v Jeruzaleme, o tom, co sa stalo v tych knihach, co citam, miesta v Bulharsku, najst nieco pekne v Sofii, stravit noc pri malom stole v tych satach v tichej restauracii, a svetla, a noc, a biele kvety vo vaze, a finsky noz vo vrecku muza.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Polky prisli vecer a hovorili o zvlastnych okolnostiach. O nahom muzovi v parku, o strachu, o pesnickach, ktore spievaju zeny s umelymi prsiami. Chcela sa mi smiat a tak to aj bolo, chcelo sa mi sprchovat a prat bielu bielizen tymito tmavymi rukami. To to slnko, to slnko.

Tu treba vela pit a vela sa premahat. A obcas ist tam, kde su kone a pocuvat ich erdzanie, vidiet ich skoky a leskle figury. Ti ludia tam ich miluju a psi strazia, deti tam hraju futbal a bicykluju sa.

Moj zivot je teraz ocakavanie. A zitie okamihu, zit to, co je teraz. Nic viac. A planovat niekde v dusi a v hlave, tam, kde su sny a obrazky toho, co som precitala. Hotel v horach a Svedi, vodka a piano.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prinesu stan, aj karimatky. Kupila som si take nohavice, na tie chvile, na vychod slnka so zubnou kefkou v ustach. Prezivam to a prezivam udalosti v tejto kniznici. Zelenu stenu, rozvesane plagaty, studenti, co obzuvaju pera.

Chcem dnes nieco ako veselost. Aj pre Bloncku, aby a jej dobre ucilo.

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu