reklama

Blue

Odišiel a ja som sa vrátila späť, zostalo po ňom nedopité víno s mŕtvou muchou, obálka s mojím písmom, môj odkaz, aby ma čakal, treba čakať niekoľko hodín, potom sa vrátim, budem späť, späť tu v modrej izbe. Sadnem si na posteľ, z tašky si vyberiem balíček žuvačiek a nepoviem nič. Veď načo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Víno som vyliala do drezu, zdalo sa mi, že horím láskou a ničím kuchyňu s jedným slnečným lúčom prudkou vášňou, že beriem jemné tóny mise s hruškami a s citrónmi, že ich svojím postojom rozpučím.

Stála som opretá o kuchynskú linku naplnená modrou, spojenou prítomnosťou a minulosťou, chcela som nakresliť moje myšlienky, lenže to mi nešlo, nie, kresliť neviem, neviem ani maľovať, tak som tam len tak bezradne postávala a čarbala som niekde mimo mojich schopností na niečo neuchopiteľné. Tak vznikli modré pasáže.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS:

robím radosť predovšetkým sebe. Aby som na dnešnú príliš modrú medzi ním a mnou nikdy nezabudla.

n
bn
bn 
b
bl
bl 
c
Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu