reklama

Kuchynské svetlo

Ani neviem nad čím hútam, len vidím samu seba, ako behám po celom dome s prepolenou cibuľou a neviem, kam ju odložiť…..je jasno, v kuchyni aj vonku a my s mamou sa rozprávame. Medzitým si naberám do taniera kelovú polievku a pokukujem po užtrochusfarbených stromoch za oknom, ktoré by nebolo nevhodné umyť. Rozoberáme moju tvrdohlavosť. Rannú, aj tú ostatnú. Škľabím sa. „V 99 percentách ťa počúvam. No nie je to tak?“ Vraví mi, že nedotýkajte sa mojich kruhov a ak, tak mi dajte týždeň dopredu vedieť. Smejem sa, lebo je mi to smiešne, je to vskutku pravdivé (len v niečom), takže neviem, či by som sa mala až tak smiať. Voľáko sa zaseknem a odrazu voľáko precitnem a objavím sa na ceste do obchodu. Len v mysli. Bolo to včera, keď bola už skoro tma a ja som skoro utekala, aby som kúpila večeružgumenné rožky. Na bielej čiare uprostred cesty žiaril gaštan. Akoby novonarodený. Celkom lesklý. Chcela som si ho uchmatnúť a dať do vrecka. A byť šťastná s gaštanom. Lenže prišlo auto a gaštan sa rozpukol. A gaštan som nemala. Puká mi v hlave a mama mi vraví, že je to moja vina, lebo som tvrdohlavá. A ja jej vravím, že viem, že mi to povedal ráno aj ten FajnDoktor a to len zbadal občasnú vr

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu
(zdroj: www.jengrey.com)

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu