reklama

Moja si táto modlitba

Som tu, aby sme sa videli. Aby sme spolu vyplnili možnú prázdnotu. Tú číhačku, ako jej vravím. Aby sme neboli len šikovnými, uhľadenými tak veľmi rozumovými s nevyrovnanými emóciami. Toto je miesto prázdnoty. Toto je miesto, o ktoré sa bije /všetci to cítime/. Vždy sa oň bojovalo. V každom človeku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu
(zdroj: www.marktucker.com)

Ale teraz mi potichu táraš do ucha. Že aby som zabudla na to, čo som počula. Aby som pristúpila bližšie, sadla si, sklonila hlavu a bola zaplavená /bola infiltrovaná/. Tebou.

Nechaj mi tie vlasy, veď ja ich nemám ľahko straviteľné ako Dido. Len sa s nimi bavkaj, porátaj si ich a skontroluj ich počet, ktorý vraj vieš.Ak sa ti chce. Ak nie, tak teraz môžeš robiť, čo chceš, lebo momentálne ti veľmi dôverujem, hoci viem, ako rýchlo sa to môže zmeniť. Riziko ľudského povolania. Čo sa mňa týka.

Tak spolupracujeme. Hýbeme tichom a naťahujeme bubliny, ktoré sa dvíhajú od vymyslených vôd. Ty by si ich vedel tu, presne tu ku mne položiť, obklopiť ma nimi. Ale teraz to nie je podstatné, len vieš, že rada na plytkú vodu myslím, preto si v tých myšlienkach so mnou. Nič neposudzujeme /keď si so mnou furt to dokážem/, hoci stále niečo vymýšľame, stále sa dvíhame a potom si pobehneme, zastaneme, spadneme a poklusom klus tak trochu vzlietneme. Nech to znie okato romanticky. Poeticky. Oprášime si kolená spolu. Ako mäkké hrušky.

Už nebudem dlho. Lebo zaspím. Aj tak už dobre nevidím. Len žmurkám do tmy, ktorá mi nevadí. Je krehká a silná. Aby som bola kompletná. Aby som neprišla k tebe, akože si pokecať, keď sa mi chce kvôli niečomu, čo nezvládam. V čom mi je 3 poschodia pod psa. Chcem byť s tebou v každom žmurknutí. Lebo ja žmurkám veľa.


Amen . Nech to znie akokoľvek.

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu