reklama

Snár

Upletiem ti veniec z byliniek - z materinej dúšky, z medovky, zo šalvie, ako budeš chcieť. Upečiem ti tortu, vypražím mäso, navarím špenátovú polievku - potrebuješ železo, chcem vedieť, že v tom budem dobrá, chcem sa vidieť zapálená, osvetlená v tvojej tvári, aby som nemusela bojovať sama so sebou, sama v sebe s výplňou svojej ženskosti. Chcem ti vedieť vždy dočista vyprať ponožky, meníš si ich každý deň - ja viem - ja viem - ja viem, chcem aby vždy voňali, chcem naplniť svoju ovuláciu, chcem byť šikovnou ženou, výnosnou finačníčkou. Byť ženou. Byť dieťaťom. Striedam sa v tom. Som dobrá v nepotrebných veciach pre môj praktický život. Tvoje meno za mojím menom, raz a naozaj, raz a navždy, skutočne byť zodpovednou, nelúskať prstami, vravela: zabudnúť na seba, dať sa, vydať sa a stať sa zatopenou v (s)pokojnosti. Mala si čas, mama, nakreslila si nám ho na papiere, kreslila si domčeky so zajacami, obliekala nám vetrovky, obula gumáky a my sme mohli skákať v mlákach. Vedieť zdobiť medovníky. Poznať obsah Pri loďke. Byť kompletnosťou. Učiť sa byť múdrou, stať sa praktickou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.jengray.com)

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu