reklama

Kým pôjdeme zaspávať

Piesok bol posolený, hebký a príjemný. Zmyselne som ním precitla, špiniac si nohy, utekajúc za volejbalovou loptou, oslepená žiarením slnka. Tričko Jesus is my homeboy sa mi na bruchu pokrčilo, prilepilo sa na telo, obsah nápisu sa zvykne ku mne pritúliť. Trieskali do lopty, prášili pieskom, odišla som si oddýchnuť nemo rozhodnutá: na dnes stačilo, športovci. Bosonohá som zišla na Plážové kúpalisko, popri letnom hluku, popri kolesách na plávanie vo farbách priesvitne červenej, žltej so žabkami, modrej s vanilkovými krúžkami. Rozprestrela som svoj skelet na skaly žuvajúc chutné pozeranie sa na hrebeň Nízkych Tatier, na hladinu, na Choč, spoza borovice trčal aj Baníkov. Ľudia si myslia, že človek je smutný, keď uvažuje. Vkladá sa do plochých skál, do motorových člnov, do udíc rybárov, do vibrujúcich - do šumiacich - do jednoduchých rozhovorov o hmatateľných kusoch života. A potom na to nezabudne. Vrieskam jemnosťou, ticho, až plačky, mlčím pokojná. Jesus is my homeboy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: http://flickr.com/photos/45821094@N00/sets/1796184/)

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu