reklama

Not easy to state the change you made

Doobeda som nachvíľu ochorela. A  zrazu som chcela vidieť toľko veľa. Sestry, čo bežia svoj džoging, slnečnosť, ktorá opäť prišla tu dole - do našej záhrady, k našim kvetom a do každej vázy v tomto dome. Mala by som ležať, hriať si nohy a počúvať vlaky za otvoreným oknom - mať to okno otvorené dokorán a sledovať labilnú červenú na muškátoch, čo sa mäkko podlizuje mojej duši, mala by som sa opaľovať v podnapitých farbách večerného augustového slnka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu




Prežívam rozplakanie z dohužvaného chýbania. Ale nechce sa mi rozplakať.

Dráždim jedinečnosť, sme tu spolu - ja a ohmatkávaný večer, lomcujeme sebou, posmievame sa jeden druhému, sme tu spolu, ukladám do šperkovnice náušnice, nerovné a poprehýbané, ladné a decentné. Cítim sa citovo navlhnutá. K večeru prúdia slová ukážkových bullshitov, stíšenej akoby sterilnej nehy, čo steká, vystiela mi pruhované obliečky, predlžuje zatváranie očí a potom tresne do detských stôp mojich budúcich detí v teplom bahne a prímorskom piesku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



Minulý večer sme sa pod dáždnikmi nepatrične smiali a tešili, pršal dážď, mala som len sukňu počmáranú slonmi a žabky a sveter a modré náušnice zo šperkovnice, myslela som, že čo ty, bola som zovieraná, chcela som byť tebou stisnutá, nechať ťa, nech sa vo mne babreš, chcela som byť hltaná, clivo cúvať pred iných nenažratosťou, spôsobila som sklamanie.

Ale som milenkou nádeje.

Obrázok blogu




Zmenu, čo si spôsobil, nie je ľahké vyjadriť.*

(Not easy to state the change you made.)

*Sylvia Plathová : List lásky

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu