reklama

(bez teba som) Topánka bez chodidla

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Chlap božej kolosálnosti

Chlap božej mäkkosti

Chlap božej bežnosti

Si senzačný Zjašenec v Láske ku mne

Núkaš mi čaj, čo šumí ako more –

oblačím s ním v Tvojom objatí

je mi sladko – malinne

Ďakujem pri mrholení Tvojich kvapiek rosy

Čo je to svetskosť

proti Tebe – chlap božej trpezlivosti?

Zelinkár,

pristupujem k nespočetnosti

postrehnuteľných zázrakov v mojom živote

Klesám k Tvojim nohám, Chlap Božej milosrdnosti

Pretože si kultová Láska

Pretože si to Ty – senzačný Zjašenec v Láske ku mne

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu