reklama

tieto slová, ktoré hovoria

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 

Keby sa dalo, možno by som

sa raz niekedy celé dopoludnie

sprchovala a sprchovala

penila si penu

a keby ma rozboleli nohy

asi by som si sadla

a ďalej sa sprchovala pod prúdom

rozstrapkanej horúcej vody

 

Možno by mi napadlo

(skrz – naskrz, cez srdce i myseľ) –

dievča nie si ekologické.

Je tu i možnosť, že by sa mi nechcelo

počúvať myšlienky milovníka Zeme

 

A možno by som v tej sprche vôbec nesedela

 

Keby sa dalo, možno by som

zrušila a vôbec zakázala

v človeku pestovať

život bez zmyslu

lásku bez zmyslu

a uvažujúc, aj celú mrzkosť, ktorá nám tak vychádza

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Neviem, v čom by som pokračovala

čo by bola správnosť (?)

čo by bola skutočnosť(?)

Trošku váham, nemýlim sa ale, keď vravím –

svedomie a Vox Dei ma povedie

 

Ak sa bude dať

možno budem polievať bonsaje

mať v poličke uložené poviedky

(a iné senzačné knižky)

kŕmiť akváriové rybky a zatúlané vtáčatá

prať montérky

voňať kojeneckú bielizeň

nalievať mlieko do veľa fľašiek

počúvať piesne olivových hájov

spomínať na tváre Porta

stretávať sa v parku s mamou

 

Sprchovať sa celé dopoludnie skôr nebudem

je možné, že ma prešla chuť

a radšej zájdem s deťmi na Bezručovu

kúpime si fajn jedlo

a celé dopoludnie budeme jesť a kresliť

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

A večer operiem montérky (prípadne niečo iné)

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu