reklama

o cassie, mne a kresťanstve

„Naozaj chcem žiť úplne pre Boha. Je to ťažké a bojím sa toho, no rozhodne sa to oplatí.“ C. Bernall

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Mám doma knižky, ktoré čítam stále dookola a vôbec ma neprestávajú baviť (pôvodne tu bolo "nudiť"..niekto milý a pozorný ma ale opravil...ď.). Ba dokonca vždy si všimnem niečo nové alebo sa na niečo toľkokrát prečítané začnem dívať inak. Útla knižka „Povedala áno – nečakané svedectvo Cassie Bernallovej“ je presne taká...

Cassie bolo 17 – ročné dievča, ktoré 20. apríla, keď sa strielalo v Columbine High, odpovedalo na otázku, či verí v Boha áno...a potom ju zastrelili.

Pár mesiacov mi v hlave vŕta, či by som sa dokázala zomrieť za Boha ( o ktorom píšem a hovorím, že je ten najdôležitejší v mojej existencii) (?) A možno nemusím zachádzať ani k smrti, ani k ničomu hrdinskému alebo väčšiemu, len povedzme že k zajtrajšku, k minulému piatku alebo k situáciám, čo ma obchádzajú a vo mne sa schádzajú...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

“Zomieram“ denne za môjho nekonvenčného priateľa Boha? Je to všetko tak, ako o tom hovorím?

Neviem, či som dobrý kresťan, ani neviem, či sa v niektorých chvíľach sa radšej neututlám v pohodlnosti skanzenálneho kresťanstva. Vlastne to viem...často to tak presne robím, lebo je to ľahší postoj...

A možno by som radšej niekedy bola super liberálna, lebo to tak svet chce a ja nie, lebo to nie je správne. A nie je to šťastím. Možno som hlupák, keď mám rada malomestské prostredie, keď v cudzine zazriem trošku komunizmu a cítim domov, keď sa o piatej ráno idem bicyklovať a zbadám líšku, keď zvládnem trenažér a som na seba pyšná, možno je to pre mnohých hlúpe, ale ja vtedy ďakujem Bohu. Hoci často padnem až na dno a je mi nanič...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kresťania by mali svedčiť svojím životom. Radosťou – v postoji srdca. Nádejou. Veď Kristus ich nikdy neopustí...ale oni (my) radšej v žití čušia a kresťančia len vo svojich kostoloch, zboroch, modlitebniach...

Tak by sme si mali dať po papuli a to tak surovo, ako to znie a byť skutoční. Prestať s pretvárkou. Prestať s hrami...a ak sme kresťanmi, tak nimi aj buďme.

„Veľmi dobre poznáte svoju pravdu, ale sa vám akosi nechce pobiť sa o ňu. – Čas na bitku sa práve začína. Dajte si pozor, aby ste ho náhodou nepremeškali.“ J. Solovič

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu