reklama

pre moju mamu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Moja milá mama....

keby si teraz prešla okolo mňa, pravdepodobne by si mi odporučila a jasne naznačila, aby som si išla obuť papuče a opýtala by si sa ma, kedy som naposledy jedla. Ja by som sa najsladšie usmiala a snažila by som sa ťa neklamlivo okabátiť. Ty vieš presne ako. Jednoducho by mi z papuľky pôvabne, krútiac koketne bokmi, vypochodovala nejaká oslnivá veta a ty by si bola akože odpísaná žiarou v slovách mojich. A potom by som sa začala maznať, vyžiadala by som si mamovský bozk (možno i esemesku do Írska) a ty by si ma svojim mamovstvom úplne naplnila a pritom by si neupustila zo svojich požiadaviek. A ja by som ťa poslúchla...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz si však na školení, ja som stále bosá – len v bielych (sivobéžových) ponožkách a škŕka mi v bruchu. Ale píšem ti (tak buď rada ).......Žiadne z tvojich piatich detí plus to chlapčisko – strapaté - cesnakové – možno trochu osvojené, ti nepíše listy. Myslím listy doma. Len ja, ale nechcem sa tým pýšiť alebo čo....práve som vybavila Daniela, že Tereza nie je doma....

Mama, si taká smiešna. Si smieško. Si drozd a máš perfektne mäkké bruško. A aj zadok máš svetový. Fakt som taký nikdy nikde nevidela. Takto by ti mal asi hovoriť skôr náš drahý „papa“ , pretože tento zhýralý svet sa môže o nás vyjadrovať ako o teploškách. Ale nech idú do čerta...však. Ale aj tak ich máme všetkých radi a ty im vieš dokonca aj skutočne pomôcť. Ja sa to ešte len učím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi by som ti mala svoju lásku dokazovať oveľa viac. Lepšie mi síce ide maznanie a lichotenie, no ja sa polepším. Aj dnes som ťa asi viac zaneprázdňovala, ako hrabala trávu. Prepáč...Zakázala si mi obúvať si baťovky len tak, a ja som sa ti v nich predviedla. Cupkajúc ako pinka. A ty si sa nenahnevala.

Možno aj iná mama je mama, ale ty si nemožná mama. Nemožná ako skoro neskutočná. Nemožná ako pozoruhodný unikát....si obyčajná a bláznivá. A riskuješ. A to si prosím pekne, katolíčka....:) kto by od katolíčky čakal toľko živej skúsenosti s Bohom.....(ja)

Tvoj manžel si práve ide variť klobásu. Tiež nemá papuče. A pýta sa ma, kedy prídeš. Je tu veľký huk a Dominika s Ondrejom ma otravujú. Keď vyrastiem, kúpim si notebook a nebudem mať takýto problém...poď domov, lebo tebe sa nič nevyrovná....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno tento list prepravím na svoj blog, aby si ho mohol prečítať Ksy v Belgicku. A aj Ty. Aj katolíci, aj protestanti, aj pacifisti aj budhisti. Všetci. A ty. Alebo len stačí, keď si ho tam prečítaš ty. A len ty mi vylepšíš karmu. Na tom mi nezáleží. Na tebe áno.

Ľúbim ťa, mama.

A utekaj domov.

Tvoja anna

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu