reklama

moja mamička

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

no tak maman...

 

zase nie si doma. Ale je mi svetovo, lebo oddychujem – od teba.....rozumieme si, však....

A polepšila som sa, lebo mám aj papuče, jedla som a teraz aj prežúvam žuvku. Zelenú orbitku.....

Neviem, či sa teraz chcem spovedať alebo čo, no ospravedlňujem sa za dnešné doobedie, keď som tuho zazvonila a akože „šukala wolne pokoje“. A milujem ťa...

 

Ty mama si pozoruhodný jedinec. Nikdy nebudem prsnatá squaw a ty mi aj tak urobíš desiatu, hoci mám osemnásť a mala by som už zvládať kompletné menu. No mohla by si vzdať hold mojej dnešnej polievke. Aj cibuľu som chcela na menšie nakrájať, ale potom sa mi už nechcelo....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

teraz mi nechýbaš, lebo mi nikto nepripomína, čo by bolo ako a kedy vhodné...:)

 

Bolí ma zub mami, tak čo s tým???

 

 Žujem a žujem a dala by som si cigu. Ale len s tebou. Ako pred Vianocami v kuchyni. Sviečková atmosféra, neumyté riady a naše cigarety. A chardonnay....

 

Tereza klope, už ste sa dovalili.....

 

 

Už beháš okolo mňa. Máš zelený vlnený sveter a čierne nohavice. A trápne papuče. Inak, ja vždy viem, kedy sa rútiš. Presne ťa poznám podľa klopotu tvojich „tichobežiek.“

 

No, už ma organizuješ. Aj tak ťa ľúbim.

 

Mohla by si mi dnes dovoliť esemesku do Tralí ...

 

Rozmýšľala som. Vieš, čo si na tebe cením? Si veľmi slobodný človek. Nekonvenčný a zlatý. Otcovi vravíš „Cipko“ a to je smiešne. Pre mňa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

A už nič...

 

 

Tak sa nehnevaj, keď robím hlúposti.. Lebo vieš, aké to so mnou je...A život bezo mňa by pre teba isto iste nebol taký nádherný....

 

Takže – jedna z veľkých povinností – maznať, maznať, maznať Annu !!

 

Achui...

 

s láskou Anna

Anna Strachan

Anna Strachan

Bloger 
  • Počet článkov:  443
  •  | 
  • Páči sa:  1x

"Načo cestovať? Súmraky sú všade rovnaké.Vari cesty vytvárajú pocit slobody? Ja takýto pocit, Andrej, zažívam keď sa veziem električkou z Westbahnhofu do Schönbrunnu, a to oveľa intenzívnejšie ako niekto, kto cestuje z Viedne do Paríža. Lebo ak nespoznáš nadšenie z obyčajnej prechádzky Ringom, tak ho nenájdeš ani na konci sveta." Dragan Velikić Zoznam autorových rubrík:  familiarishoreodkazovanietripsvlnyBG365súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu