Sofia

Keď sme vyšli von, videla som neónový nápis Sex Shop, videla som taxikára a vedela som, že príde k nám a bude nás chcieť niekde odviezť, rýchlo som ho odbila, našla som záchod a poriadne sa vymočila. Potom sme sa…

11.7.2008 o 7:34 | Karma článku: 6,94 | Prečítané:  2175x | Diskusia: 17 príspevkov

Tu

Sedím v lietadle a pozerám sa ako zapadá slnko, ako sme vysoko, vysoko nad tými oblakmi, nejaké dieťa mraučí, nad Rumunskom sa zmení počasie, nad Rakúskom sú búrky, tak tam v oblakoch krúžime dokola, okolo lietadla…

8.7.2008 o 22:15 | Karma článku: 6,90 | Prečítané:  1608x | Diskusia: 14 príspevkov

Máj

Teraz by bolo treba napísať o tom, čo cítim. Hovoriť to priamo a čisto. O hudbe z Paríža, o akejsi podobe lásky, o tom Moldavcovi, s ktorým som fajčila na balkóne, on držal v ruke fľašku piva a hovoril o tej krajine…

12.6.2008 o 16:11 | Karma článku: 8,28 | Prečítané:  1407x | Diskusia: 11 príspevkov

SK/BG/PL

Oblečenie, ktoré je suché, miniatúrne kôpky. Otvorené dvere, balkón, ich medzištátne hovory, tuším, že Macedónsko, to ich ami neznam. Vtrhnutie na skúšku niekoho, biela blúzka, mejkap na tvári dievčaťa, na stene…

10.6.2008 o 14:37 | Karma článku: 6,30 | Prečítané:  1689x | Diskusia: 9 príspevkov

Minimalizmus

Mam este niekolko mililitrov vody, nejake keksiky, hlava s ostrou bolestou v spankoch, mam tu otvorene knihy a cyrilika pred ocami ako dlhy expres do Aten, trham papiere a hlavu polozit, polozit ju na zeleny stol…

4.6.2008 o 14:43 | Karma článku: 6,11 | Prečítané:  1431x | Diskusia: 12 príspevkov

Little

Hovorila nieco o pikniku, tam hore, Sumensko plato, ze si vezmeme deky a opalovacie kremy a jedlo do kosikov, ze to bude taka mala ''mezdunarodna sresta'', aj ti manzela pridu, aj mala Agatka s…

28.5.2008 o 13:30 | Karma článku: 7,30 | Prečítané:  1467x | Diskusia: 8 príspevkov

Bodky

V zltom tricku a v zltych zabkach kracame s nakupom do kopca a ja im vravim, ze sa maju prestat bat, ze tieto psy im aj tak neublizia. Nehryzu, neskacu, len sa mihnu a zmiznu. Na kopci fuka vietor a trh vonia…

23.5.2008 o 13:01 | Karma článku: 7,89 | Prečítané:  1268x | Diskusia: 6 príspevkov

Ima vreme*

Na zltej stene plazma, pri plazme mucha. Otvoril plastove okno a pocula som, ze kosia travu, vedela som, ze ked pojdeme zo skoly a vyhodime prazdne flase z koka-koly, zacnu sa rozhovory o lesoch, o pokosenej trave,…

11.4.2008 o 12:17 | Karma článku: 6,42 | Prečítané:  1582x | Diskusia: 10 príspevkov

Balkansky aprilovy dazd

Prebudila som sa a nieco povedala. A potom opat nieco ine. Docitala som clanok o Antarktide, o ladovcoch hrubych kilometre, o laske, ked niekto spadne do vody a rychlo, velmi rychlo sa utopi. Kracala som sama hore…

1.4.2008 o 13:32 | Karma článku: 6,41 | Prečítané:  1273x | Diskusia: 5 príspevkov

Once

Ked sa opytaju, co sme tu robili, poviem, ze sme postavali na balkone, opierali sa o hocico, fajcili cigarety Golden Gate, na umyvadle bola polozena plechovka s pivom a v pracke sa pralo tmave pradlo. Vtedy vecer,…

29.3.2008 o 10:45 | Karma článku: 8,52 | Prečítané:  1691x | Diskusia: 9 príspevkov

Milosti

Po teplom dni studeny, plny vetra a lietajucich mikrotenovych sackov, bolesti v bruchu, krce, podrastli mi vlasy, zapli sme ohrievac, poriadne zatvorili balkon, lezim v posteli a pijem caj, niekedy vstanem a idem na…

22.3.2008 o 10:32 | Karma článku: 7,09 | Prečítané:  1436x | Diskusia: 4 príspevky

Robime to i ono

Mama telefonovala, take slova, ze za mnou plakala, ale uz si zvykla. Niekedy si ich predstavujem, co robia, kam chodia, ci piju bylinkove caje a pecu chlieb z otrub, to ked sa im chce, ked maju chut. Niekedy tak…

20.3.2008 o 9:48 | Karma článku: 6,73 | Prečítané:  1399x | Diskusia: 10 príspevkov

Pastelky

Po tom jogurte mi bolo zle. Ze som pila vodu, aby som nevracala. A mala som pekny vecer. S knizkou Ostrov, muz v Grecku, Grecko teraz blizko, skoro na dotyk. Muz hovoril, ze plaval v Grecku v svetlomodrej vode, ze…

15.3.2008 o 11:13 | Karma článku: 7,70 | Prečítané:  1474x | Diskusia: 7 príspevkov

Odtialto

Niesla som v naruci kvet v kvetinaci, cyklamen, ano vela cyklamenu, prave vtedy bola na semaforoch cervena, stal tam dedo so svojim vnukom, motory aut a akoby pokrkvana obloha. Nad Balkanom zapada slnko, tmavi muzi…

13.3.2008 o 15:42 | Karma článku: 6,61 | Prečítané:  1341x | Diskusia: 7 príspevkov
Anna Strachan

Sedi pri mne peroxidova Bulharka a nadava na pc. Usmievam sa. A kazdy den vidim tulave zvierata, vela tulavych zvierat. A kone a v Sofii na stanici mala macka chytala holuby. Z letiska na zeleznicnu stanicu na…

10.3.2008 o 11:05 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  893x | Diskusia: 3 príspevky